Social Icons

6 Ogos 2011

Kembali Hidrat Dgn Ribena!








hi! selamat berjumpa kembali dgn entry post yg saya saaangaaaaat bersemangat nak buat hari ni sebab saya dah kembali hidrat tenaga saya seharian berposa hari nih....so saya nak kongsi dgn korang suma apa yg membuatkan saya kembali dgn energy yg macam superwomen nih!...actually saya minum ribena untuk buka posa hari ni n saya rasa sangat berbeza lepas minum ribena nih..rasa mcm nak senyum n cergas jew...okeh tnpa buang masa saya nak kongsikan macammana nak buat ribena ni lagi sedap! 







Bahan2;


  • Sirap ribena
  • Ais
  • Fresh milk
  • Gula

Ok first of all korang kene detect korang nak buat sajian ni untuk berapa org..then baru la bancuh sirap tu ikut sukatan yg sesuai keh..then campurkan fresh milk ke dalam sirap ribena nih....then masukkan bancuhan td ke dalam blender yer....then korang letak la ais n gula....pastu blend smpai la rata..then masukkan gula kalo rasa2 tawar sikit...then siap!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my