Social Icons

11 Julai 2011

ReView Produk MayBelline COLOUR BLOOM

waah! baru2 ni Maybelline telah tampil dgn 1 lagi produk baru yang sesuai dgn remaja kita masa kini..iatu lip balm a.k.a Maybelline Colour Bloom..sedikit info mengenai produk ni..ianya didatangkan dgn 2 jenis balm yg sweet iaitu PEACH n PINK BLOSSOM...(yg pink blossom tu nampak sweeeettt jer kan)...hehehe....coz kaler dier pink:))




Yang menariknya mengenai produk ini..apabila si pemakai memakai lip balm ni...warnanya akan bertukar mengikut mood atau temperature kita...(means setiap org akan mendapat kaler yg berbeza2)..mungkin ada yg akan dapat kaler yg sweet,terang,pudar dan sebagainya,,,wow!sgt mengujakan si pemakai kaler bloom ni kan..:)..

testimoni yang saya dapat dr rakan saya:) dorg prefer pink blossom nih...
sebab warnanya lebih menyerlah n lagi sweeeeet kalo pakai ni...bagi yang berkulit putih atau sawo matang tu..kene cuba yg ni sebab ni akan menyerlahkan kemunggilan bibir anda...tapi mungkin kesan kaler akan berbeza2 mengikut temperature body anda ye...:)So apa tunggu lagi..mari kita dapatkan produk HOOOTTT ni dgn harga yang sgt berbaloi! RM14.90...sangaaat mampu untuk dimiliki oleh semua org kan kan..(that's Y i LOVE MAYBELLINE so much sebab harga kene dgn kualiti produk!)
...so jumm kita grab cepat!:) nt bila saye dah try saya sendiri akan bt review okeeh..stay tune...:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my