Social Icons

18 Julai 2011

KoreAn Style HandBeg

Handbag...tas tangan,beg tangan...tidak kira apa sahaja sebutannya..semestinya handbag menjadi kegilaan wanita tidak mengenal usia samaada tua atau muda....handbag terdapat dalam pelbagai bentuk,harga, dan jenama yang berbeza-beza.....Ada juga sehingga mencecah puluhan ribu mengikut jenama antarabangsa seperti Louis Vuitton,Prada,Coach, dan sebagainya...(itu pilihan org yang mampuu la sgt2 untuk memiliki)




Namun..minat seorang wanita pada handbeg bukanlah terletak pada harga...Ada yg minat kerana bentuk,ada yang minat kerana jenama dan terpulang kepada seseorang individu tu la..:)Menyentuh hal diskusi fesyen kita untuk kali ini di kalangan remaja kita adalah fesyen Korean Beg yang menjadi trend pada masa kini..bukan sahaja kerana harganya yang berbaloi tetapi keunikan dan ianya sgt memenuhi keinginan citarasa fashionista Malaysia pada masa kini...






saya pun minat juga dgn handbeg ni...lagi2 dgn korean fesyen yang menjadi kegilaan ramai...tak susah sebenarnya nak pilih handbeg..bagi saya cukup untuk simpan ruang letak hp,purse,alat2 make up,cukupla...kalo semua bende nak simpan kat handbeg akibatnya tak tahan lama laaa handbeg tu,,,


Nak jaga handbeg pula simple jeww..ikut style saya jangan gunakan 1 handbeg tu untuk satu jangka masa yang panjang...erm untuk yang banyak koleksi handbeg tu..cukup pki handbeg untuk 3 -4 hari then tukar beg lain pla..(tapi kalo saya kot2 kene hangbeg febret fuhh beminggu 2 la juga kene pakai):)
Ini untuk menjaga material handbeg supaya tidak rosak dan kekal tahan..kene pandai jaga juga taw..simpan la hangbeg korang tu di tempat yg elok elok skit supaya tak rosak..


Kalo nak padankan handbeg ni senang jew dgn pemakaian seharian anda...ikut suka korang nak lantak pki handbeg ape kaler sekalipon tapi bila dah pilih kaler handbeg tu..matchkan dgn warna kasut anda example  bila anda pilih kaler putih..maka kasut kene match la juga kalo bole kaler putih:)..(saya suggest fesyen saya) hehehe..


Tapi bagi saya....ikut suka ati apa yg padan dgn korang la keh..saya cuma suggest je n bgtaw ape yg menjadi trend org masa kini..:) So selamat membeli handbeg dan menjaga handbeg anda yee..:)









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my