Social Icons

18 Julai 2011

Sihat Dgn produk GoGEOUS.....




hye......bersama lagi kita dalam posting ari ni dgn post kesihatan yerk...erm dah tahu tak apa produk Go Geous tuh?..ada yg dah cuba ke?.... saya baru tertarik dgn iklan produk tu afta tgk edisi Nona untuk minggu lepas....Rasa tertarik la sgt nak ambik tahu pasal produk lalu saya GOOGLE la sekejap nak tahu apa khasiat produk tuh....


Sebenarnya saya pun belum try lagi produk ni tapi memandangkan saya baca testimoni org yg boleh dibaca melalui website tu,,,,fuh memang "cun" jugak la nak kekal sihat dgn produk ni...dan yang paling penting sekali produk ni boleh diambil oleh semua peringkat umur..(kanak2 tak yah la bagi)..kihkihk..

Apa yang saya tahu mengenai produk ni..produk ni adalah hasil dari penyelidikan selama bertahun2 dalam mengatasi masalah penuaan...Di samping itu juga ia membantu untuk merangsang dan mengekalkan sistem imun dalam badan kita..Dgn pertumbuhan sel2 yang baru ini akan menjadikan anda lebih muda di samping kekal sihat dan cergas bersama keluarga...( memangla semakin hari umur semakin tua...muka pun tua..tapi kalo dah ada jalan penyelesaiannya..kenapa tak nak cuba kan...siapa tak nak kekal sihat dan kekal nampak "maintain" je ...ceciter..hehehe)


Kandungan utama produk ni adalah dari sari kulit kayu pain...yang menurut hasil kajian ianya kerap digunakan dlm supplement untuk kesihatan jantung dan peredaran darah,,ia juga digunakan dalm merawat masalah hyper aktif,tekanan darah tinggi,radang dan sebagainya...Selain itu juga..produk ini juga mempunyai kandungan ekstrak biji anggur, L- Arginine, campuran pelbagai jenis buahan beri,kolagen dari ikan Rousselot, dan acai berry..kalo nak tgk lebih lanjut kene view web GOGEOUS la erk...






suka la teramat tgk produk ni sebab kaler dia merah...hehe..n yang paling penting ia dr ekstrak buah2 beri( i am a person yg suka dgn pelbagai jenis buah especially yg namanya beri hehe)..

Produk ni kira berbaloi juga..kalo bt bisnes pun i think untung la amaat...hrga setakat ni yang saya tau..


10 sachet= RM130
20 sachet= RM 250
1 kotak= RM320( tak tau lagi berapa sachet)



Kira sesape yang nak try tu bole la amb 10 sachet dulu kan..bial dah rasa oke..teruskan pengambilan beli sekotak pulak..:)

Ok la sekian entri kesihatan saya pada malam ni..sesape yang dah try produk ni plz bgtaw saya apa rasa produk ni eh..hehe.nak taw sedap ke tak...baru saya try huhuh......kalo saya pla yg try duluan nt saya update yer..:)








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my