Social Icons

4 November 2013

TRUE STORY (SET MENYUSU+PANTANG+KURUS SHAKLEE)

Assalamualaikum...

Alhamdulilah..hari ini..bila tengok semua post di Facebook..banyak yang telah berjaya menyelesaikan masalah mereka pabila consume Shaklee...semuanya juga atas izin Allah...ada yang berjaya hamil setelah bertahun tahun cuba mendapatkan zuriat,ada yang berjaya menyelesaikan masalah "kekurangan" susu...dan macam2 lagi masalah...

Hari ini,saya nak kongsikan satu alkisah benar..(serius true story)..

Nak dijadikan cerita,makcik(isteri kepada adik mak)..consume makan SET BERPANTANG+KURUS+MENYUSU shaklee..tapi dia tak beli dari saya sebenarnya...sbb dia terlambat tahu yang saya ni pun S.I.D..so masa tu saya just tanya2 apa perkembangan dia..saya terkejut sbb dia kata dia DAH STOP makan shaklee supplement tu sebab anak dia meragam bila dia amik  supplement tu..


Jadi saya selidik masalah dia 1 by 1..rupanya dia tak ikut jadual pemakanan vitamin Shaklee yang betul..(sape yang nak di blame kat situ)..after that saya tanya dia "puan yang cadangkan makcik beli hari tu tak bagi schedule yang lengkap ke cara2 pemgambilan vitamin ni?"..dengan jujur makcik saya jawab "orang tu cuma pesan ikut cara pengambilan yang ade tulis kat botol je"

SUBHANALLAH..terkejutnya saya...
.bila ada orang yang lepas tangan macam tu je..yang jadi mangsa "customer" jugak kan..so saya terangkan masalah dia,kenapa baby meragam..dan saya bagi schedule pemakanan supplement Shaklee untuk MENYUSU+PANTANG+KURUS dengan betul..

ALHAMDULILAH..seminggu lepas tu..saya ikuti and follow up makcik saya tu..saya gembira sangat sebab dia berjaya amalkan semua pengambilan supplement dengan betul,dan baby pun tak meragam lagi...perubahan yang ada pada dia pun dah nampak sangat..nampak MAKIN SLIM dan bentuk badan kembali seperti masa zaman dia "bujang"..masa tu saya memang kata dalam hati saya.."SHAKLEE MEMANG TERBAIK"..dia kata air susu pun banyak sangat tidak seperti masa dia mula2 dapat anak first dulu..dan dia teruskan BF baby dia insyaAllah sehingga cukup 2 tahun menyusukan...
+




Sekarang dia dah jadi regular customer saya...tiap bulan top up ESP + ALFALFA sebab ESP + ALFALFA ni memang favourite ibu2 yang mnyusukan untuk menghasilkan air susu yang pekat dan banyak!..

Saya bersyukur sangat sebab Allah makbulkan hajat saya untuk menolong orang2 yg bermasalah seperti makcik saya ni..dia bermasalah sebab ade supplement tapi x di ajar ikut pengambilan yang disyorkan...InsyaAllah jika diberi kesempatan saya nak tolong anda yang masih tercari2 supplement kesihatan yang anda perlukan...
kat bawah ni saya selitkan testimoni dari customer yang amalkan set menyusu..



SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI SHAKLEE..DAN INGIN DAPATKAN HARGA YANG SANGAT ISTIMEWA DARI SAYA

umi wasilah salleh
pm/sms/wechat/whatsapp/viber 0128203830
msfariezwasilah@yahoo.com

penghantaran ke sekitar PAPAR,PUTATAN,KOTA KINABALU ..:)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my