Social Icons

28 November 2013

BELOG KINI BERWAJAH BARU!

Assalamualaikum..

Hari ini saya cuma ingin berkongsikan rasa teruja saya bila buka BLOG yang kini berwajah BARU..

Alhamdulilah...sungguh memuaskan hati bila dapat bekerja dengan Enc Arham yang sangat2 teliti dalam menghasilkan kerja yang MANTAP dan memenuhi citarasa setiap tuan empunya blog..
Rata2 semua yang inginkan servis dari segi membuat website,penghasilan blog amat2 berpuas hati dengan kerja Enc Arham...

Harga yang ditawarkan pun MasyaAllah...anda pasti rasa nak tutup mulut yang ternganga and cakap dalam hati "eh biar betul charge nye ni?Ya Allah kat luar mahal..tak dapat aq harga mcm ni..eh terusla nak minta sembuhkan blog aku"..

Aa..macam tu la situasi saya bila dapat tahu dr Enc Arham sendiri..

Terujanya nak buat post dan sharing mengenai kehidupan saya,dan info mengenai kecantikan dan kesihatan setiap hari,bila tengok blog dah tak macam dulu...

Serius memang selalu rasa DOWN nak buat post kat blog sendiri,malam2 memang rasa nak buang je account blog ni dan buat yang baru...(kalau dah cakap nak buang anda paham2 lah macammana tahap kepeningan nak arrange setting n macam2 kat blog saya yang sebelum ni )..

Nak delete blog rasa sayang jugak...sayang nak delete posting yang beharga(eewaahh) dari blog ni..so jalan terbaik dan memang terbaik ialah cari "pawang" untuk blog..dan saya amat bersyukur untuk itu..Alhamdulilaahhh....

Nak minta buatkan website ke apa2 mengenai blog ke...cari n minta khidmat nasihat dari
atau

DUNIA BISNES MEMANG MUDAH JIKA ANDA TAHU CARANYA..:) BLOG YANG HAMBAR AKAN INDAH..JIKA ANDA TAHU PAWANG PENYEMBUHNYA..:)


TERIMA KASIH...jumpa next posting lagii..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my