Social Icons

16 November 2013

SELAMAT TINGGAL KULIT KUSAMKU

ASSALAMUALAIKUM..

kali ini kita akan kongsikan perubahan saya dalam masa 3 minggu consume SET KECANTIKAN SHAKLEE...

Alhamdulilah.....saya berjaya mencabar diri saya untuk mengubah kulit saya yang kusam menjadi berseri semula...sebenarnya bila tengok perubahan wajah kat cermin memang tertanya juga "aku ke jugak ni"..haa paham2 lah kalau dah macam tu mesti macam comeell jee macam cantikkk jer...aaa.

Ini bukan saja nak manis2 mulut ke apa tapi totally saya puas hati..buat apa nak cakap cakap je tapi takde bukti kan kan..sebelum ni..saya selalu malu je nak tangkap gambar...bila dah tangkap gambar kulit memang tak cantik langsung..so kenelah edit lagi ..(360 android)..supaya nampak cantik,gebu,cantik,mulus lah kononn kan...

dah tu nak pikir la macam2 benda nak tepek kat muka kan..foundation bedak kompek segala kompek dah try..1 day terbuka juga hati nak makan supplement untuk kulit plak kan..MASYALLAH saya dah tak terkata macammana perubahan saya selepas amalkan supplement SHAKLEE,nak tau apa saya makan?dengan kos yang sangat berbaloii baloii (dapat kulit cantik,dapat pulak kesihatan yang baik in shaa Allah)...




# GLA COMPLEX SHAKLEE
#ESP
#VITAMIN C

hasilnya setelah 3 minggu makan is awesome..:)



sangat2 buat saya teruja...ESP tu bukan sahaja boleh minum,tapi ada caranya tau..nak tau cara we talk later macammana ye...

Suami pun happy dengan perubahan saya...ye la bila kita yakin dengan diri kita,semua pun kita ada semangat nak buat kan...bila semua orang tanya apa produk yang saya pakai n amalkan..saya akan kongsikan semua yang saya amalkan..supaya semua pun dapat manfaat macam saya...

klu nak tau pasal ESP,dengan lebih lanjut boleh klik SINI UNTUK LEBIH INFO






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my