Social Icons

22 Julai 2011

Lipstik Dan Keperibadian Anda..

hai hai hai....Selamat pagi semuanya..oh saya baru tersedar untuk meng update blog ini secepat mungkin kerana kemengantukan mata saya ini sgt mengganggu...Kali ni tanpa membuang masa saya yang banyak terbuang tadi dgn melangkahkan kaki untuk berwindow shopping ( sgt melalut).. neexttt!!..jum kita kenali keperibadian kita dgn warna lipstik okeh..


Sesape yang masih tak tahu apa tu lipstik apa kata anda pergi ke meja make up ibu atau kakak anda n cari 1 benda yang panjang lebih kurang ibu jari anda, di buka dan berwarna ( tak kira warna apa)..korang goles kat bibir haaaa itula lipstik ok....





 WARNA OREN

Si pemakai lipstik berwarna ini sudah memilik keyakinan diri yang amat tinggi. 
Anda memiliki sifat dan tingkahlaku yang lain daripada yang lain dan saling bertentangan.Anda sangat suka mencuba benda yang baharu dan pantang di cabar..



WARNA PINK

Warna yang paling dekat sama dgn warna bibir. Si pemakai lipstik warna ini membuktikan bahawa dia adalah seorang yang jujur, tulus dan sgt menyenangkan banyak orang. Si pemakai warna ini juga selalu memiliki hati yang mudah lembut ( sweeett gitu)..



WARNA PURPLE KECOKLATAN

Si pemakai warna ini sgt bermisteri dan menggairahkan tapi tetap dapat didekati dan sangat manis orgnya.




WARNA UNGU TUA

Anda mungkin dianggap menakutkan. Tetapi penggemar lipstik warna ungu tua menandakan suka memerintah, dan hanya menyukai cara-caranya sendiri.




WARNA MERAH TUA

Anda seksi, bersemangat dan menawan. Ramai lelaki menyukai anda dan bibir anda yang  gairah. Anda bukan termasuk perempuan yang disukai perempuanAnda sangat dicemburui oleh perempuan yang lainnya..Dan yang penting..anda seorang  yang baik.




WARNA PINK TUA

 Anda seorang yang periang dan suka menyemarakkan dan menghidupkan suasana pesta. Sangat yakin pada  diri, sophisticated dan sangat bersifat keperempuanan. Anda tahu apa yang baik untuk Anda dan bagaimana cara mendapatkannya...






Sekian sahaja entry kita untuk malam ni..mata saya sudah sgt tidak terkawal lagi...Selamat Beradu semuanya,,,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my