Social Icons

24 Jun 2011

mAyBElline HypershaRp Liner!



Baru baru ni Maybelline telah melancarkan produk baru iaitu Maybelline Hyper Sharp Liner yg boleh didapati d mana drug store dgn harga yg amatlaaaaah berpatutan RM23.80.

Lalu saya pun  telah mencoba sendiri produk tersebut and wowww!sgt la teruja n saya sgt kagum dgn produk yg dihasilkan oleh Maybelline pada kali ini.

Hyper Sharp Liner mempunyai hujung paling halus sehingga 0.05 milimeter. Bukan seperi eye liner yang cecair, Hyper Sharp Liner ini tahan lama dan mudah dicuci. Selain itu, Hyper Sharp Liner akan merubah mata yang kuyu menjadi ceria...mata yg kecik jadi besar...


Eyeliner  kali ni memang sgt mudah dipakai n saya sendiri pun pakai tak smpi 1 minit tau.So kepada peminat make up d luar sna...com n grab it!Saya jamin anda mesti puas hati....


HAri ni saya nak kongsi TIPS PEMAKAIAN CELAK;


Pastikan anda duduk dalam keadaan selesa dengan menopang siku di meja.
       
Tarik garis pada garis kelopak mata dari bahagian dalam mata sehingga hujung mata pada bahagian luar. Ini supaya memudahkan anda memakai celak sehingga ke bahagian bulu mata.

Gunakan celak dengan cara menarik dari hujung kelopak mata bahagian bawah.

Untuk mata besar gunakan celak mulai daripada kelopak mata bahagian tengah dan sekiranya anda memiliki mata yang kecil, gunakan celak daripada hujung dalam mata.

Untuk penggunaan celak buka mulut anda sedikit ketika memakai celak supaya otot-otot mata kelihatan bagi memudahkan anda memakainya.


update! this is my eyes when whore d eyeline..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my